• Index
  •  » Newsy
  •  » #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

#1 2012-05-30 08:28:51

Dudi93

PEC

Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 419
Punktów :   12 

#289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

http://cdn.prod.needforspeed.com/sites/default/files/20120529_nfsw_blog_skillmods--730x389.jpg

Jedną z kluczowych opinii jakie dostaliśmy od Społeczności Need for Speed World jest możliwość resetowania punktów umiejętności (Driver Skill). Słuchaliśmy i jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc nareszcie ogłosić nową rzecz w grze, Skill Mods (nie wiem jak to po Polsku będzie przetłumaczone, więc zostawiam po angielsku).

Co to są Skill Mods?
Skill Mods zapewniają możliwość dostosowania umiejętności kierowcy kiedy tylko chcesz. Zamiast Umiejętności Kierowcy (Driver Skill Points), gracze będą mieli Skill Mods. Istniejący system punktów umiejętności został całkowicie usunięty. Zamiast punktów umiejętności gracze będą otrzymywać Skill Mods, podobne do części (Performance i Aftermarket), które mogą być wygrane podczas wyścigów albo zakupione jako paczka. Skill Mods  mogą być później stosowanie do danego samochodu tak długo, jak tylko gracz będzie tego chciał.

Czy Skill Mods nadal będą zawierać oryginalne punkty umiejętności?
W starym systemie punktów umiejętności, było ich łącznie 24; Skill Mods będą mieć łączną liczbę 30 umiejętności. Jednak, niektóre umiejętności (skille) zostały usunięte - przede wszystkim umiejętności odpowiedzialne za prowadzenie, przyspieszenie, a także prędkość maksymalna, które zwiększały wydajność samochodu w wyścigach o 20% w każdej kategorii. Jakość opiera się na systemie oceny gwiazdkami, gdzie zakres jest od 1 gwiazdki do 3 gwiazdek (najwyższy).

Gdzie mogę dostać Skill Mods?
Skill Mods mogą zostać nabyte w losowaniu po wyścigach, kupione w paczkach za pomocą Speedboost, a także indywidualnie ze sklepu w Warsztacie z Umiejętnościami. Ważne jest, aby zauważyć, iż każdy Skill Mod może być wygrany w losowaniu, po zakończeniu wyścigu, za wyjątkiem Edycji Poszukiwacz Skarbów i Heavy Mass, które są pre-instalowane na specyficznych samochodach.

Co się stanie z Punktami Umiejętności, które już posiadam?
Wiemy, że społeczność spędziła dużo czasu budując swojego istniejącego kierowcę, dlatego, kiedy nowy system Skill Mod będzie wdrożony, gracze otrzymają:
- Skill Mods odpowiednie do wybranych Punktów Umiejętności (Driver Skills)
- Liczba Skill Mods będzie pomnożona przez ilość posiadanych aut, maksymalnie 125 skill mods i 50 częsci (performance)
- Jakość części, które gracz otrzyma, będzie 150% lepsza od rangi Punktów Umiejętności, która była poprzednio użyta
- Za stracone umiejętności dot. prowadzenia, przyspieszenia, prędkości maksymalnej, gracze otrzymają odpowiednie części (performance) dla każdej klasy samochodu (zasady jak powyżej)
- W zamian za inne umiejętności, które zostały usunięte, gracze otrzymają Skill Mods, które najbardziej spełniają cel jak Punkt Umiejętności
- Ważne jest, aby zapamiętać, iż gracze otrzymają Skill Mods na podstawie aktualnych Punktów Umiejętności, KTÓRE ZOSTAŁY UŻYTE. Dlatego, jeśli masz jakieś punkty umiejętności, które nie zostały wykorzystane, lepiej wykorzystaj je szybko, dzięki czemu zdobędziesz odpowiednią ilość części Skill Mod.

Skoro mam już Skill Mods, jak mam je zastosować w moim samochodzie/samochodach?
Skill Mods są podobne do części (Performance i Aftermarket), dopóki są zainstalowane w danych samochodach, te auta będą czerpały korzyści z tych modów. Gdy Skill Mod zostanie usunięty z samochodu, to auto nie będzie posiadać jego efektów.

Wprowadziliśmy nowy ekran do gry, nazwany "Warsztatem Umiejętności"; to jest miejsce gdzie możesz zarządzać swoimi Skill Modsami. Możesz uzyskać dostęp do Warsztatu Umiejętności z menu Tuning (Customization) w Garażu.

http://ll.needforspeed.com/u/f/eagames/NFS/needforspeed.com/images/news/WORLD/FORUM/Skill_Workshop_Screen.jpg

1. Inwentarz Skill Modów
To miejsce, gdzie nieużyte Skill Mody są przechowywane. Inwentarz przechowuje maksymalnie 200 części. Wraz z implementacją nowego systemu Skill Mod, zespół zwiększył także limit Inwentarza części Performance do 150.

2. Sklep Skill Mod
Pozwala graczom zakupić 1 gwiazdkowe wersje każdego Skill Moda korzystając z IGC.

3. Sprzedaj Skill Mod
Pozwala graczom na sprzedanie Skill Modów poprzez przeciągnięcie i puszczenie części z Inwentarza, na obszar Sprzedawania Części. Ważne jest, by zauważyć, iż gdy zastosujesz Skill Moda na samochodzie, usuwając go, zostanie on automatycznie sprzedany. Skill Mody zachowują się dokładnie tak samo jak części Performance, które już nie wracają do Inwentarza, gdy zostaną zastosowane w samochodzie.

4. Wpływ Skill Modów
Wyświetla podsumowanie zastosowanych wpływów Skill Mod, a także podgląd zmian.

5. Sloty Skill Mod
Każdy samochód może posiadać maksymalnie pięć Skill Modów zastosowanych na sobie. Skill Mody mogą być ułożone w stos, to znaczy możesz zainstalować kilka takich samych skilli tego samego typu na swoim samochodzie. Na przykład, samochód posiada 5x NOS Power Mods dla zwiększenia końcowego efektu. Jednak jest także i limit; każdy skill ma swój limit i gdy zostanie on osiągnięty, ten skill jest 'MAXED' (zrobiony na maksa). Ponownie, usunięcie części z samochodu automatycznie sprzeda ją.

Kiedy nowy system Skill Modów będzie wdrożony do NFS World?
Skill Mody będą wdrożone podczas łatki z 30 Maja (dzisiaj).

Jeśli masz ochotę podyskutować na temat Skill Modów możesz dołączyć do rozmowy na stronie Need for Speed World na Facebooku, Twitterze albo na forach!


http://g.nfs-s.com/3995/nfsw_DUDI93.png

Offline

 

#2 2012-05-30 10:33:53

 jojo87

Filmomaniak

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 1170
Punktów :   
Team: PEC

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

Już widzę jak wpadają po wyścigach. Będzie tak samo jak z wygrywaniem partów ultra - pierwszy msc po wprowadzeniu do "Świata"...


W klanie PEC: 17.IV.2011 -
Zdobyte części ultra: 1 (w tym z diamentów: 0)
Auta, które chciałbym kupić za IGC: 1. Audi R8
http://g.nfs-s.com/892/nfsw_jojo87.png

Offline

 

#3 2012-05-30 11:44:56

Dudi93

PEC

Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 419
Punktów :   12 

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

Mnie bardziej doluje, ze tyle tego tlumaczylem, a tu tylko 1 post :O


http://g.nfs-s.com/3995/nfsw_DUDI93.png

Offline

 

#4 2012-05-30 11:59:47

 jojo87

Filmomaniak

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 1170
Punktów :   
Team: PEC

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

To już masz drugi

Takie rozwiązanie ma pewien plus. Wcześniej mogliśmy nakierować się tylko na jeden kierunek (np. wyścigi lub pościgi) a teraz możemy mieć jeden samochód nastawiony pościgi a drugi z kolei na wyścigi. Ale minus jest taki, że zmiana auta powoduje od nowa dodawać te punkty.


W klanie PEC: 17.IV.2011 -
Zdobyte części ultra: 1 (w tym z diamentów: 0)
Auta, które chciałbym kupić za IGC: 1. Audi R8
http://g.nfs-s.com/892/nfsw_jojo87.png

Offline

 

#5 2012-05-30 12:45:20

 many1972

Super Administrator

28958922
Skąd: Chojnice
Zarejestrowany: 2011-01-06
Posty: 1638
Punktów :   10 
Wiek: 39 lat
Specjalizacja: BMW Driver
Team: Polish-Elite-Clan

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

Fajnie Dudi że mnie wyręczyłeś, chociaż liczyłem na jojo.



http://g.nfs-s.com/7156/nfsw_MANY1972.png
http://img401.imageshack.us/img401/8269/1234sq.pnghttp://img84.imageshack.us/img84/3064/123456i.png
http://img21.imageshack.us/img21/1537/123456png.pnghttp://img543.imageshack.us/img543/4756/1234mr.png
http://img853.imageshack.us/img853/8238/25970803.jpg

Offline

 

#6 2012-05-30 13:14:56

 jojo87

Filmomaniak

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 1170
Punktów :   
Team: PEC

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

many, a nie wiesz, że mi się nie chce tłumaczyć dłuższych newsów?


W klanie PEC: 17.IV.2011 -
Zdobyte części ultra: 1 (w tym z diamentów: 0)
Auta, które chciałbym kupić za IGC: 1. Audi R8
http://g.nfs-s.com/892/nfsw_jojo87.png

Offline

 

#7 2012-05-30 13:43:17

 TOM3K2

PEC

20008473
Zarejestrowany: 2012-05-20
Posty: 21
Punktów :   
Wiek: 17
Specjalizacja: motoryzacja,słuchanie muzy
Team: Polish Elite Clan

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

eeee tam chrzanić to. Będę to tak wygrywał, jak party ultra :fp

Offline

 

#8 2012-05-30 14:21:07

Dudi93

PEC

Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 419
Punktów :   12 

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

many1972 napisał:

Fajnie Dudi że mnie wyręczyłeś, chociaż liczyłem na jojo.

Spoko, jakby co, jakbym potrzebowal rekomendacji, ze jestem zajebistym tlumaczem, to rozumiem moge liczyc na Wasza pomoc


http://g.nfs-s.com/3995/nfsw_DUDI93.png

Offline

 

#9 2012-05-30 16:08:35

THEJAJO

Moderator

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 1241
Punktów :   14 

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

No to bedzie ciekawie. ;]

Offline

 

#10 2012-05-30 17:17:27

 LordFire

Team Leader

1745868
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 949
Punktów :   10 
Wiek: 21 lat
Specjalizacja: Stylista
Team: PEC
Sekcja: NFS:W, LoL

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

mam 9 mln, mam boosty, jazda i chuj... Jest to juz w grze czy jeszcze nie?


http://i.imgur.com/620z5.png

Offline

 

#11 2012-05-30 17:30:06

 theseb4

JDM <33

31137859
Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2011-12-01
Posty: 174
Punktów :   
Wiek: 15

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

@Lord: spodziewaj sie tego w dzisiejszym patchu

ja ogółem narazie nic nei mówię, zobaczymy jak to będzie wtedy dopiero wyraze swoje zdanie


http://www4.picturepush.com/photo/a/8227077/oimg/5.04/44086991235283906471.png

Offline

 

#12 2012-05-30 19:21:15

 LordFire

Team Leader

1745868
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 949
Punktów :   10 
Wiek: 21 lat
Specjalizacja: Stylista
Team: PEC
Sekcja: NFS:W, LoL

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

3 razy 3* przysieszenei do evo i 2 x 3* zwrotnosc... ciekawe jak to wygladac bedzie


http://i.imgur.com/620z5.png

Offline

 

#13 2012-05-31 05:18:35

Dudi93

PEC

Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 419
Punktów :   12 

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

Dostalem Ultra Tuningowane czesci, OK


http://g.nfs-s.com/3995/nfsw_DUDI93.png

Offline

 

#14 2012-05-31 09:09:31

THEJAJO

Moderator

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 1241
Punktów :   14 

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

W zamian za skille?

Offline

 

#15 2012-05-31 11:46:39

 ferixon

PEC

38866270
Zarejestrowany: 2012-02-01
Posty: 164
Wiek: 19
Team: Polish Elite Clan

Re: #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy

Ja też dostałem ULTRA TUNED do każdego tieru Ale nie dostałem hamulcy i turba chyba:)

Offline

 
  • Index
  •  » Newsy
  •  » #289 - Wprowadzamy Skills Mods – Nowy sposób na dostosowanie kierowcy
Czym jest Need for Speed World?
Need for Speed World to DARMOWA, sieciowa gra wyścigowa, w której Ty decydujesz, co robić w ogromnym sieciowym świecie. Łącz się ze znajomymi lub rywalizuj z całym światem i awansuj w rankingach. Ścigaj się najnowszymi samochodami lub przeżywaj klasyczne chwile NFS dzięki nieustannie rosnącej liście samochodów. Zmieniaj wygląd samochodów, korzystając z niezliczonych kombinacji lakierów i zdobień.
Graj za darmo! Graj teraz!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.080 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neverland.pun.pl www.bewu.pun.pl www.pokemon-arena.pun.pl www.duelmastersteam.pun.pl www.naruto-aka.pun.pl